Wie wat waar? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cheryl Craane - WaarBenJij.nu Wie wat waar? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cheryl Craane - WaarBenJij.nu

Wie wat waar?

Door: Cheryl

Blijf op de hoogte en volg Cheryl

16 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

JAMBO! Welkom op mijn reisblog! :)

Maandag 20 oktober vertrekken wij (ik + 7 medestudenten) naar Dar es Salaam in Tanzania voor onze minor 'werken in ontwikkelingslanden'. Op Dar es Salaam aangekomen staat er nog een busrit van ca. 10 uur op ons te wachten naar Arusha, waar wij 8 weken zullen verblijven voor onze stage.De eerste week gaan zullen we Arusha een beetje gaan verkennen en met onze gastheer, Henry, opzoek gaan naar een passende stage want die is voor sommige van ons (onder andere ikzelf) nog een beetje onduidelijk.Als we een beetje 'geland' zijn in onze voorlopige nieuwe woonplaats en de stage e.d. geregeld zijn zal ik proberen zoveel mogelijk de reisverslagen bij te houden en wat foto's te plaatsen!

Na deze 8 weken stage ga ik nog 4 weken door Tanzania reizen en nog even met m'n luie kont op de mooie stranden van Zanzibar zitten!

Als alles goed gaat komen wij op 15 januari weer thuis.

Toedeloe! Tot volgend jaar Xxx

• 20 Oktober 2014 - 11:21

Anoek:

Hey Cheryl, wat een fantastische ervaring zal dat weer worden, zeg! Ik wens je heel veel geluk en plezier. Hopelijk vind je snel een passende stageplaats en kan je daarnaast volop genieten van alles wat er op je af komt! Veel succes, wij blijven je volgen! xxx Anoek

• 20 Oktober 2014 - 11:27

Rick:

to follow :)

• 20 Oktober 2014 - 13:44

Marie José :

Hoi Cheryl,
    Kijk met grote belangstelling uit naar je eerste verslag!
    Tot gauw xx de

• 20 Oktober 2014 - 19:18

Nico En Mieke Kroon:

Hey Cheryl,

Heel veel succes en pas goed op jezelf. Wij gaan je volgen en zijn benieuwd naar je belevenissen. Mieke en Nico

• 22 Oktober 2014 - 08:18

Elly En Ron:

Loop je al in je korte broek? Hoe is het daar? Heb je een goed onderkomen? En hoe is het eten? Succes met het vinden van een passende stage.

• 23 Oktober 2014 - 21:53

Eline:

ik ga je volgen.ben erg benieuwd.

• 25 Oktober 2014 - 09:59

Michelle:

Ben erg benieuwd naar je eerste update :D dus heb me aangemeld voor de maillijst. Geniet er lekker van! x

• 09 November 2014 - 23:16

Opa En Oma Craane:

je vader en moeder zijn vandaag 9 nov. bij ons op bezoek geweest. zij hebben ons uitgelegd hoe wij jou een mailtje konden versturen . Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er van.
    Groeten Oma en Opa.